lørdag 10. oktober 2009

Winterwonderland

Snøen kom overraskende tidlig i år, før løvet hadde rukket å slippe grenene - som dere kan se på den forfrosne verandasyrinen.

Med fire barn i huset er det ikke fritt for at det ikke blir mye tid til fri disposisjon i løpet av en dag. Men - nå har snøen kommet!!! Minstegutt var ute allerede klokka 07:00 i går morges! Kjelken ble plukket frem, og frokosten ble bestilt som en dobbel skive med servelat i handa. Ikke snakk om at han skulle inn!

I dag, lørdag, var klokken 08:00 før han snek seg ut døren, og det gikk vel kun et lite kvarter før hagen og nabolagets "akebakke" var full av barn. Fantastisk!! Og mor får da plutselig litt tid på egenhånd til å få gjennomført, eller i det minste påbegynt de mange planlagte prosjektene i heimen. I dag skal det syes ugler og bakes muffins. Jeg har nemlig kjøpt noen smykker av noen muffinsformer fra Rice!!!!

1 kommentar:

  1. Hei igjen! Du vil ikke angre på den boken, det er jeg sikker på. Så har du lager tre innlegg på rekke og rad her i mellomtiden. House Doctor er jeg stor fan av og får ikke nok av de flotte bildene de lager. Skjønner du er ivrig på å sy. Jeg prøver å la meg inspirere til å finne fram symaskinen. Jeg har så lyst, men har ikke tid. Det ligger en bunke stoffer og venter på meg, men de må dessverre vente litt til.

    Og tenk, du har snø! Det er rart å tenke på synes jeg. Men du som bor i Nord er vel litt bedre vant til tidlig snø enn jeg som bor i den andre siden av landet. Datteren vår har begynt på skiskole, men forløpig bruker de bare rulleski. Men vinter skal det bli hos oss også, bare ikke akkurat nå....

    Ha en fin og kreativ kveld.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hyggelig melding.