onsdag 20. juli 2011

Sort og hvitt, eller.....

Plastteppe fra Plantasjen. Praktisk og dekorativ på verandaen

Sort og hvitt har alltid vært en tilstedeværende trend innen interiør og innredning. Jeg har alltid likt denne kombinasjonen, og for ikke mange år siden tilstrebet jeg et interiør kun i sort / hvitt.


I og med at jeg alltid har hatt en dragning mot farger - blomster, ruter og striper, klarte jeg aldri å gjennomføre intensjonen om et sort / hvitt interiør. Små fristelser dukket til stadighet opp langs veien, og vips hadde jeg kjøpt en fargerik duk, en knallfarget vase eller røde gardiner. Impulsiv? Ja.......


Ingen ting i livet ellers er heller sort / hvitt. Sorg og glede, gråt og latter, solskinn og regn avløser hverandre og gjør livet spennende og kontrastfylt.

Kunstverk av Johanne 3 år

Apropos kontraster - jeg må skryte litt av meg selv. 
Jeg overrasket meg selv med sykkeltur i går morges, og jammen var ikke en god treningsrunde unnagjort før kl. 08:00 i dag også. Ferie =sove? Nope! Her er det action fra tidlig morgen.


Synes du embalasje kan være stygt? Forny etikettene på enkelt vis med en merkemaskin.

I går kom August og Jakob hjem etter gode feriedager sørpå. Koselig! I dag bærer det derfor til byen for å kjøpe en etterlengtet ny sykkel til Jakob som hadde bursdag på lørdag. Han har ønsker seg en "skikkelig" sykkel lenge, og i dag skal ønsket gå i oppfyllelse.
Det borger for mange gode sykkelturer for hele familien i ferien.

2 kommentarer:

  1. Hvor får jeg tak i slik merkemaskin som lager slike lapper? Finner bare de kjedelige hvite med svart skrift (vanlige klistremerker)..

    SvarSlett
  2. Hei!
    Clas Ohlson is the place :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hyggelig melding.