søndag 25. oktober 2009

Lørdagslykke

Denne helgen har jeg måttet krype til korset. Jeg har prøvd og prøvd, og prøvd og prøvd å unngå alle Green Gates små og store fristelser, men denne lørdagen måtte jeg gi etter.... Jeg må innrømme at jeg, litt småsur for ikke å ha fått barnevakt slik at jeg kunne fått med meg helgens store happening, korseminar i gregoriansk sang, tok med alle ungene alene til byen for å gjøre litt stas på dem og sørge for at dagen ikke skulle bli for langtekkelig. Storeguttene fikk sine behov fyllt med stygge masker til bruk på halloween, mens mine øyne atter en gang falt på Green Gates skjønne produkter.





Jeg klarte altså ikke motstå fristelsen denne gangen. Og pent pakket inn i silkepapir fikk denne skjønne boksen bli med meg hjem. Men jeg gav meg ikke med det...(jeg var jo tross alt litt sur og syntes synd på meg selv!)

Jeg har hatt en liten hang-up på ørepynt i det siste, men disse har blitt liggende til spott og spe i en skål på badet. Nå øynet jeg sjansen til å gjøre litt stas på ørepynten min (kan ørepynt forresten gjøres stas på??) - og vips, så hadde jeg i vesken et smykke av et "ørepyntstativ" fra Lisbeth Dahl i vesken. Som den observante leser kanskje ser, er jeg nå den lykkelige eier av den vakre ørepynten jeg i et tidligere innlegg "ønsket meg"...tihi* Og de er virkelig lekre. Kjøpt her


Legg også merke til øreringene ytterst til høyre med printen "HUG". De fikk jeg til bursdagen min av btq, og de har jeg brukt mye. Ikke noe er vel hyggeligere enn "HUG"!


Men jeg gav meg ikke der.......


....og ikke her heller for den saks skyld. God te og kaffe må jo drikkes fra et vakkert krus, forstår dere. Og siden jeg ikke var 100% blid unte jeg meg like godt dette kruset som jeg har siklet på leeeeeenge. Nå er det mitt, og teen smaker himmelsk! HURRA!


På toppen av vesken min, da byturen gikk mot slutten, havnet dette lekre duftlyset - også fra Green Gate.


Lørdagskvelden kom meg god lukt i huset, fornøyde gutter i skumlemasker og lørdagshygge med gode venner. Perfekt!!! Og kakeboksen har gjort nytte for seg som rede for en masse deilige biscotti som skal nytes med kaffen i det nye kruset i uken som kommer. Og jeg - jeg er ikke så veldig sur lenger ;-)

1 kommentar:

  1. Kruset var lekkert synes jeg. Takk for titten på en hyggelig blogg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hyggelig melding.