mandag 12. oktober 2009

LYKKE PÅ LØNNINGSDAGEN!!!!










Jeg må nok innrømme at favorittdagen min hver måned er den 12. I dag intet unntak. For å føle litt på hvordan det er å ha "full" konto, pleier vi å feire litt hver måned, og da går vi gjerne ut og spiser middag alle 6 - hvorhen ungene måtte ønske. Selvsagt blir det da vanligvis pizza eller hamburgerrestaurant, i dag intet unntak. Ekstra trivelig er det å erfare at ungene stort sett oppfører seg bra, og til alt overmål sitter pent ved bordet - og ikke under....!!! Lykke på en "vanlig" mandag!
I tillegg fikk jeg anledning til å ta en liten handletur, helt alene, mens pappaen hentet ungene. Og da gikk jeg selvfølgelig innom mine to favorittbutikker; "Hjerterom" og "Lykke og Lukas". Jeg er så utrolig fornøyd med at en liten by som den jeg bor i har to slike flotte butikker!!! Og som vanlig gikk jeg ikke tomhendt fra noen av butikkene...
.................meningen her var at teksten skulle komme før og mellom bildene, men det gikk ikke som planlagt i dag.
Uansett - jeg var innom hos "Lykke og Lukas" da jeg var på knottejakt i byen på lørdag, og jeg kom over den turkise uglen fra HouseDoctor. Siden har jeg ikke klart å komme helt over den. Som dere vet er det lykkedag i dag, så da ble den rett og slett med meg hjem! Jippi! Den skal få plass oppå det nymalte skatollet så jeg kan se på den mens jeg blogger.
Vi har også her i huset vært på langvarig jakt etter gamle fruktkasser etc. I dag fant jeg! Om den ikke er direkte gammel, ser den i alle fall sånn ut. Fin, ikke sant? Planen er å sortere de utallige magasinene mine og gi dem et hjem i den nye kassen. Det fine er at det er akkurat plass til dem på høykant i kassen, og da vil jeg også få full oversikt når jeg er på inspirasjonsjakt. Jippi! Det er sant og visst på tide!
Mannen i huset fikk overrakt en pakke hjemmelagede grissinis. Det er tross alt han som er kokken i huset...
Når det gjelder "Lykke og Lukas, har de i tillegg til mange flotte møbler, pyntegjenstander og barneklær også himmelske hjemmebakte brød, kaker, makroner, biscotti og
utrolig god kaffe til salgs. ANBEFALES!!!

2 kommentarer:

  1. Nydeleg kasse! Verkeleg flott:)
    Kjempefin blogg du har.
    Ha ei herleg veke!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  2. Velkommen på NIB! Slik feiring av lønningen pleier vi også å gjøre med barna - vi kaller det lønningsmiddag... Jeg har maken trekasse, og det er kjempefin, synes jeg! Klem fra Gro!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hyggelig melding.