tirsdag 23. april 2013

Min "drømmeplass"


Det finnes et sted jeg aldri blir lei.
Det vakreste stedet i byen min.

Et sted der tiden står stille.
Der middelalder og nåtid møtes.

 


Et sted med historie gjennom tusen år.



Et vakkert bygg omkranset av havet og vakker natur.





Et magisk sted med en helt egen energi,



...og med en utsikt som tar pusten fra en.




Et sted for ro og ettertanke.

 




Gjennom årenes løp har jeg vært her ute minst en gang i uken, og kameraet er som oftest med.
Jeg kan ikke huske en gang jeg ikke har blitt fristet til å ta det frem.



Et lysinnfall. En detalj.
Jeg finner alltid nye motiv der ute.



Og hvor er så dette stedet?
Trondenes kirke på Trondeneshalvøya i Harstad.
Vil du vite mer om min drømmeplass?
Sjekk nettsidene til Trondenes historiske senter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hyggelig melding.