onsdag 17. mars 2010

Back on track

I går satt jeg og drømte meg bort blant vakre blogger.
Jeg kom over bloggen BO, og vips dukket de flotteste magneter opp på skjermen. Jeg har lenge lett etter annerledes magneter til bl.a kjøleskapet og nøkkelskapet i gangen, men tilgangen på disse er ikke størst i en liten by nord i landet. BO linket innlegget sitt til Sæbøvik gåver og leiker, og til min lykke kunne de sende varer hvor det måtte være, og de tok imot bestillinger på direkten over telefon! Jeg møtte en fantastisk hyggelig dame i butikken, og hun svarte at de sendte varer "om så til Afrika"! Og gjett om jeg ble glad da jeg allerede i dag fant pakken med drømmemagnetene i postkassen!



Før jul trålet jeg både vanlige butikker og nettbutikker på desperat jakt etter sinkhusene fra Walther&co. Over alt var de utsolgt for de lekre småhusene, og jeg lyktes ikke å få tak i ett eneste ett....
Heldig var jeg da jeg i en krok i en kjeller i en litt kjedelig butikk her i byen kom over dette store hvite huset som nå lyser opp i vinduskarmen min på mørke kvelder :-).  




Både mor og datter i vår familie er fascinert av bokstaver, og jeg liker godt å bruke bokstaver også i innredningen. Forleden kom jeg over disse tøffe betongbokstavene på Kremmerhuset. Det var en ekstra bonus at de kostet under tredve kroner stykket, så jeg kostet på meg både H-O-M og E..
I et ubevoktet øyeblikk la 2,5 åringen sin elsk på de ny bokstavene. Hun rett og slett knuskoste seg med de. Resultatet av leken står nå på kommoden i spisestuen. OH...... Det kan jo bety så mye :-)
Når det nærmer seg jul igjen (jeg blir visst ikke helt ferdig med julen), så kan jo bokstavene bytte plass. HO (ho, ho)



I og med at jeg i mitt forrige innlegg bedyret at julen er over for denne gang, og påsken er i ferd med å gjøre sitt inntog, må jeg vise frem min lille lovprisning til våren. Man blir rett og slett glad av løkblomster og vårlige farger, og jeg synes GreenGate koppene mine gjør seg godt som potteskjulere og fargeklatter i vinduskarmen.
                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hyggelig melding.