onsdag 23. januar 2013

Er det ikke typisk......?


Er det ikke typisk at kameraet ikke er med når uventede gylne øyeblikk dukker opp? 
(Takk Gud for IPhone!)
Som i går - en helt vanlig tirsdag med ballettundervisning for lillegull.Stum av beundring sitter hun i døråpningen og ser med stjerner i øynene på tre tåspissdansende større ballerinaer. 
  



Hvor fint er det ikke da å kjenne ei som kan tegne? Er du på Twitter så følg @majan! Hun er en mester med blyanten, og tryller frem de vakreste tegninger på #tegnetirsdag. 
 


Kameraet var heller ikke med på korøvelsen senere på kvelden, men jeg måtte på nytt opp med IPhonen for å fange det magiske lyset på byens vakreste sted!

 

Jeg tror jeg har lært nå. Gylne øyeblikk som er verdt å fange med linsen, dukker opp når du minst aner det. 
Jeg må få meg større veske, og i den skal kameraet alltid ligge!

Ha en deilig onsdag!

2 kommentarer:

  1. Det er veldig typisk! Kjenner til det... Er så mange vakre øyeblikk..får bare huske de man ikke får tatt bilde av <3 Nydelig bilde <3

    SvarSlett
  2. Takk <3 Heldigvis har man et lite indre album der alt det som ikke fanges av kameraet kan lagres!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hyggelig melding.