onsdag 13. juli 2011

Livstegn



Guri malla som tiden flyr!  Synes det nettopp var januar og mørketid, og nå er det sommer og lyst hele døgnet.


Det nærmer seg ferie med stormskritt. Planen i år er rett og slett å ha fri!  Fri til å nyte dagene uten klokke. Fri til å kose oss. Vi skal gjøre det vi har lyst til,  når vi har lyst til det.


Det eneste sikre er at ferien skal bestå av båt, fiske, fjelltur, sykling og strand. Når, hvor, hvem og hva tar vi på sparket. Er vi riktig heldige blir det flere kveiter på kroken også.
Makan til deilig fisk skal du lete lenge etter!


I tillegg har vi som alltid noen prosjekter på gang i huset, men de skal jeg komme tilbake til senere. 
Nå nytes bare livet utendørs i godværet. Komfyren og " innekjøkkenet" er byttet ut med grillen på verandaen inntil høsten setter inn.  


Lovnader om oftere blogging kan jeg ikke gi, men jeg skriver når jeg er inspirert - og jeg blir inspirert av å skrive. Så hvem vet....  :-) 


Sikkert er i alle fall at kameraet skal lades, minnebrikken tømmes - og fylles igjen med sommerens minner. Noen av disse vil garantert bli delt her.

GOD SOMMER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hyggelig melding.